Maskros på rätt plats

Har verkligen haft fullt upp i helgen!
Blev som jag nämde i förra inlägget en tripp till Ge-kås i lördags, hittade massa fina saker, bilder kommer snart! Igår var jag dels på mattjakt, vill ha en ny matta till vardagsrummet, och dels blev det fix i hemmet. Mina kära svärföräldrarna kom hit och hjälpte oss att få upp lite saker!
Min älskade sambo är superbra på datorer och tekniska grejer, men är inte händig för fem öre, så jag tar hjälp av hans kära far istället! Han är superduktig, plus att han har en finfin betongborr, vilket inte vi har!
Han hjälpte mig att få upp vår underbara maskros lampa i vardagsrummet, Äntligen! Vi har saknat en krok i taket, men nu så!
Det kom även upp en liten hylla över sängen i sovrummet.
Varför ska det vara betongväggar överallt?

Allt blev kanonbra :)

Idag känner jag mig lite krasslig, lite hängig och tjock i halsen, hoppas verkligen det går över på en gång, har varken tid eller lust att vara sjuk!

Hoppas ni haft en underbar helg allihop :)

Kram och god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0