Begravningsdekoration "sol"

Denna vecka har vi lärt oss en ny låg begravningsdekoration, i form av en sol, i skolan.
Nästa vecka ska jag på begravning och jag ska göra en del av dekorationerna innan. Jag blev väldigt förtjust i denna typ av dekoration så jag har valt att jag ska göra en sådan, har beställt blommor och det kommer gå i rött och grönt, vilket även de andra dekorationerna kommer att göra. Blir nog jättefint.







Foto: Linda

Visst är de fina?!
Vår uppgift var på första bilden att välja en färg som skulle vara i dominans, jag valde då gult, underfärg grönt. På de nedersta bilderna var uppgiften att använda oss av två komplimentsfärger, två färger som befinner sig mittemot varandra i färgcirkeln. Jag valde då orange och blå, med dominans av orange. Det är inga färger jag hade valt i vanliga fall, men det blev riktigt häftigt!

Kramar Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0