Vår i vardagsrummet

Nu har jag äntligen fått upp mina nya gardiner från jotex! Den gula färgen gjorde att det kändes mycket ljusare och man får lite vårkänslor!
Hade först enbart de gula gardinerna men det kändes lite tomt så en vit spetsgardin fick åka upp också!







Den gula fina korgen kommer från praktiken hos "Systrarna Grön", märket RICE. När jag skrev om detta märke tidigare var jag säker på att en turkosgrön fyrkantigkorg skulle få följa med mig hem men så blev det icke! De gula gardinerna inspirerade mig och fick mig att köpa en underbar gul rund korg istället :)
Det ångrar jag inte alls, passar perfekt!
De söta fjärilarna nedan beställdes samtidigt som gardinerna.



De underbara kuddarna fick jag i julklapp av min sambos mor och far!



Såhär såg vardagrummet ut tidigare



Blev det bättre eller sämre, vad tycker ni?

Nu ska jag gå ut med mina föräldrars hund och sedan ha en trevlig eftermiddag med min mor! Vi tänkte besöka IKEA och Blomsterlandet! Ikväll tänkte jag äta hos mina föräldrar och ha lite mor och far tid då min sambo är ute med sitt korpfotbollslag.
Ha en underbar fredag!
/Linda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilken vårkänsla =) Tycker det bliv jättefint, nu vill ja ha vår=) Puss

2011-02-26 @ 11:35:08
Postat av: Linda

Tack gumman! Jag vill också ha vår nu! Är trött på snö, slask och kyla!

2011-02-26 @ 13:47:42
URL: http://lindasideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0