Impulsköp på IKEA!

Var på Ikea med min mor igår! Jag älskar att gå på Ikea, de har så mycket fina saker att det bara kliar i fingrarna på mig! Blev en del inköp, bla nya glas, en bordslampa och nya påslakan. Hittade BLADVASS påslakan med örngott för endast 29 kr! Är ju helt galet!
Kunde självklart inte undvika blomsteravdelningen, så blev även tre nya blommor! En murgröna, en svärmorstunga och en Pilea.


Ikeas Lykta
Bild: Ikea.se




Pilea
Bild: odla.nu


Men det mest förvånande inköpet blev: en ny sängstomme! Just nu kommer jag inte ihåg namnet och den finns inte kvar på deras hemsida. Men de sålde iaf ut de sista exemplaren då den utgått ur sortimentet. För endast 195 kr! Har tidigare kostat runt 1200 kr!
Det är endast en hög gavel klädd i tyg som ska sitta vid huvudändan. Tyget passar inte riktigt in här då det är vit och blårandigt, men för det priset kan man absolut köpa ett annat tyg och klä om den!
Kommer nog bli jättebra =) Ni får se bilder såsmåningom!

Idag har jag varit duktig och lagt ut en annons på LIVET HEMMA och Blocket för att bli av med vår gamla Hopen sängstomme! Blocket kryllar tyvärr av denna sängstomme så jag har inga höga förväntningar om att vi ska bli av med den fort.. Men hoppas kan man alltid!

Ikväll blir det tjejkväll hos Nicole! Var ett tag sen så ska bli så himla roligt!
Hoppas ni har en trevlig helg!

Kramar Linda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0