Tidigt födelsedagsfirande

Har varit lite dålig aktivitet på bloggen denna vecka, jag ber om ursäkt, har haft lite för mycket att stå i!

Igår var jag i Norrköping och umgicks med söta Sandra hela dagen, blev loppisbesök och shopping på stan =) Idag har jag haft mor, far, svärmor, svärfar och farfar med fru här på lite tidigt födelsedagsfirande, jag fyller nämligen år imorron! Det blev smörgåstårta, kladdkaka och fina presenter!


Några av mina fina presenter! Det vita ljusa på bilden är vita påslakan!


Jag älskar Marimekko skålar, men har hittills inte haft någon, denna härliga äppelgröna blir min första =)


Underbara röda converse, kommer bli så fint till våren och sommaren!

Nu ska jag plugga på vetenskapliga krukväxtnamn och mysa med pojken. Hoppas ni haft en bra helg allihop!

Kram Linda

Update
Glömde ju skriva att efter norrköping i lördags så blev det filmkväll tillsammans med Carin! Vi gjorde en jättegod hallon smoothie =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Yeay! Stora skålen va?:)

2011-04-03 @ 18:27:18
URL: http://minamicus.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, stora skålen =)

2011-04-03 @ 19:19:45
URL: http://lindasideer.blogg.se/
Postat av: Carin

Du glömde ju mig ju :( ....

2011-04-04 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0