Gårdagens brudbukett

Brudtemat fortsätter. Nu har vi övat på att göra annolunda handtag, här har jag limmat fast många smala vita, och några gula, band längs handtaget. Under handtaget har jag lindat samman alla med en bit gulfärgad spoltråd, sedan hänger banden fritt en bra bit under handtaget.







Jag har använt limegröna nejlikor, grön hortensia, ljusgula rosor, eukalyptus, och vit allium, salall som manchett under blommorna.

Idag är jag hemma från skolan då jag känner mig helt slut, har ingen energi alls. Har kommit på att det kanske kan vara pollenallergi, jag har sedan tidigare gräspollen men det kommer inte förrän senare i sommar, men jag har kanske börjat reagera på något mer.. ska köpa lite tabletter och se om det blir bättre, hoppas det!

Kramar Linda

Kommentarer
Postat av: Sandra

Cute!

2011-04-07 @ 18:34:27
URL: http://minamicus.blogg.se/
Postat av: Designtjejen/Emmelie

Gud så fint! Vad duktig du är!

2011-04-08 @ 08:07:47
URL: http://designtjejen.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Läckert! Jag vill också kunna sånt här! Ett tag var jag supersugen på att utbilda mig till florist!



Ha en skön helg! Kram Dessi

2011-04-08 @ 22:44:33
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Frida

Hej!

Råkade slinka in på den här bloggen och jag måste bara säga att du gör fantastiskt fina saker. Jag har själv gått en floristutbildning och det är riktigt roligt att se så otroligt vackra saker. Här ifrån kommer jag kunna ta mycket inspiration ifrån. Lycka till!

/Frida

2011-07-27 @ 21:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0