Update sängbord

Har glömt att skriva att jag var på ikea för typ två veckor sedan för att kolla på de sängbord jag skrev om här. För första gången lyckades jag hitta en produkt som de säljer på varuhuset men inte har uppsatt, har aldrig hänt mig tidigare.. Så med andra ord kunde jag inte titta på det! Men fick se några fler bilder i deras dator och märkte att det inte var riktigt som jag tänkt mig, var framför allt för stort så det blev inget köp :(

Så nu är jag tillbaka på ruta ett igen. Jag har ingen aning om vad jag vill ha!! Usch så jobbigt..

Kommentarer
Postat av: Sandra

Dumma:( Du kommer nog på nåt snart!

2011-03-17 @ 18:11:16
URL: http://minamicus.blogg.se/
Postat av: Dessi - Home and desire

Åh, så konstigt! :/ Det är snyggt med dom runda kubhyllorna också istället för våra fyrkantiga. Men du kanske vill ha så du kan stänga om dom??



Kul att du kom hem med en svart Vågö! Dom är urläckra :D Själv blev det två vita!

2011-03-19 @ 19:37:29
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0