Nya lampskärmar

Var hemma hos mina föräldrar och snokade i deras förråd häromdagen, slutade med att jag hittade lite smått och gott som fick följa med hem! Bl.a. dessa fina "lampskärmar"! Egentligen är det bara stommar till lampskärmar men jag tycker de är fina som de är :)





Jag tycker det blev kanonfint!

Min helg har varit riktigt bra, igårkväll var det tjejkväll hos min vän Martina som avslutades på Harrys där vi dansade järnet! Var en underbar kväll! Idag har vi bara tagit det lugnt :)
Hur har er helg varit?

Kram Linda

Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är så påhittig! Många ser det säkert som skräp, men för fantasin finns inga gränser, right ;) Jag tycker de blev coolt och en roligt idé:



Vi får se till och ses snart igen, vore grymt kul och hitta på ngt. Puss och Kram

2011-03-08 @ 18:05:55
Postat av: Sandra

Linda! Du har en blogg! EN BLOGG!! O du har haft den skitlänge! Som du skriver massor i! En fin blogg! Utan att sagt något till mig! Jag blir helt chockad...sitter som i trans här i soffan...:O

2011-03-09 @ 17:20:24
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0