Lagerhaus

Hittade massa fina saker när jag besökte lagerhaus idag! Varför ska det finnas så mycket fina saker överallt när man inte får köpa det?
Man skulle vara miljonär...


Randig matta, svart/vit


Karamellskål med lock


Stickad kudde med texten "Känn dig som hemma"


Plåtburk Tamburik


Kakfat rött Wire

Bilder: lagerhaus.se

Ska på födelsedagsfirande i helgen och köpte det röda kakfatet som present, ska fylla det med olika frukter hade jag tänkt mig.. blir nog bra tror jag!
Skulle gärna vilja ha det själv också :p

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blir ju en jättefin present:) Den lilla godisskålen är supergullig! Själv har jag helt snöat in på marimekkos serveringsskålar, men det har jag säkert redan tjatat om;)

2011-03-10 @ 22:02:16
URL: http://minamicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0