RICE produkter

I den blomsterbutik där jag har praktik har de fått in en del produkter från märket RICE, det är jättefina grejer och jag är skulle vilja köpa nästan allt!


Egentligen tycker jag denna ljusstake är lite ful/fin, men det är nog därför jag trots allt gillar den..


Härliga diskborstar


Oerhört söta grytlappar!


Fina necessärer


Tillslut min favorit, en turkos/grön flätad korg

Bilder: http://www.broarne.se

Dessa saker, förutom de fina necessärerna har vi i butiken, plus lite annat fint som jag inte hittade på nätet. Korgen tror jag kommer få följa med mig hem innan praktiken är slut.. Den är så himla fin! Skulle pigga upp lite här hemma :)

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0