Längtar tillbaka till Asien

I måndags började jag min 3-veckors praktik i en supermysig liten blomsterbutik! De som jobbar där är väldigt trevliga och otroligt duktiga så jag hoppas lära mig MYCKET!
Idag pratade vi om Thailand då chefen nyligen kommit hem från en resa dit.
Fick mig att längta tillbaka till sommaren 2010. Då var nämligen jag och min kära vän Malin på en två månaders resa i Asien! Vi hann med länder som Kina, Malaysia, Singapore, Thailand, Kambodja och Vietnam, var en helt otrolig resa som jag alltid kommer att minnas.
Är nästintill omöjligt att välja ut några få bilder av de nästan 1500 bilder vi har, men jag har försökt!


Jag och Malin i fina kläder i Beijing, Kina


Den kinesiska muren!
Var många fler trappsteg än jag väntat mig.. Pust!


En port i området runt Angkor Wat i Kambodja


Så otroligt fina detaljer!


Perhentian Island, Malaysia
En riktig sagoö med vit sand och turkost vatten..


Vi träffade så mycket trevligt folk under vår resa!




Häftiga landskap i Halong Bay, Vietnam

Bilderna gjorde inte saken bättre, nu längtar jag tillbaka ännu mer! Blev visst ingen bild från just Thailand som orsakade längtan, men jaja, det spelar väl ingen roll?

Nu är det dags för sängen, sov gott allihop!

/Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0