Hej påsklov!

Känner mig lite bortskämd då jag har påsklov denna vecka! Är så otroligt skönt!
Idag har det varit strålande fint väder och katterna har varit på balkongen hela dagen! Jag latade mig en del där också och passade även på att plantera mina fina mårbacka pelargoner som jag köpte i skolans butik i fredags!



Idag har jag även gjort något jag tänkt göra i tre års tid!
Jag har målat om min gungstol!
ÄNTLIGEN.
När jag köpte den hos Myrorna så var den grön, och har så varit hos oss i tre års tid, fast att jag redan när jag köpte den tänkte att den skulle bli vit. Men det har förblivit en tanke tills idag! När jag ändå var igång målade jag en pall och spegelram också. Endast grundfärg är målat än så länge, resten blir imorron, så ni får se bilder då!

Kramar till er!


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Så skönt med påsklov! :)



Och kul med lite färg på gungstolen, blir ofta så att man skjuter på saker ;)

2011-04-19 @ 12:45:13
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Härligt och vilka härliga pelargoner. De hade verkligen en härlig färg!

2011-04-19 @ 14:31:57
URL: http://www.inspireramera.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0