Sängbord

Tittade in på bloggen homeanddesire och blev inspirerad av deras fina nya sovrum! Vi har, som jag skrev i förra inlägget, precis sålt våra gamla sängmöbler. Så nu är jag i full färd med att planera för de nya!
Gillade Dessis nya sängbord Förhöja från IKEA men när jag tittade på IKEAs hemsida så hittade jag istället sängbordet Brimnes vilket kändes helt rätt! Hoppas bara de är lika fina i verkligenheten :)

Jag har tidigare klagat tyst för mig själv över att IKEA inte har några vägghängda sängbord.. men tjii fick jag för det har de visst! Jag har visst inte alls så bra koll på deras sortiment som jag trodde!


Foto: Brimnes, Ikea.se


Kommentarer
Postat av: Dessi - Home and desire

Ja, dom är också fina dom sängborden! :) Förhöja är ju faktiskt köksskåp, hittades på köksavdelningen iaf! Jag gillar även vår sängstomme enormt mycket! :) Kul att få fixa i sovrummet!



Kram Dessi

2011-03-01 @ 21:20:27
URL: http://www.homeanddesire.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0