Första lovdagen

Igår var min sista dag på praktiken, känns väldigt sorgligt och jag längtar redan tillbaka. Men samtidigt känns det väldigt skönt med lite ledighet innan skolan börjar igen nästa vecka!
Idag har jag haft en ordentlig städdag härhemma,välbehövligt kan jag lova! Jag har även varit duktig och äntligen tagit mig i kragen och vaccinerat katterna. Har tänkt det så länge men det har aldrig blivit av, men nu så!

Trodde de skulle vara sura på mig resten av dagen då de var tvungna att få en spruta men icke! De har båda två varit enormt keliga hela dagen! :)


Foto: Linda

Morgan är den duktiga storebrodern som tvättar lilla Tyra :)

Hoppas ni alla haft en bra dag!
/Linda


Kommentarer
Postat av: Tessan

Å vilken mysig bild på era småttingar. Bara för söta =)Nu ska ja läsa och begrunda din blogg och de ser ja fram emot.



Tänk imorgon är de en vecka sedan vi åkte, tiden bara flyger i väg och jag hoppas du får underbara lovdagar. Puss

2011-02-23 @ 21:57:40
Postat av: Linda

Vad roligt att du tittar in gumman =) Jag vet, tiden bara flyger iväg! Puss

2011-02-23 @ 22:25:40
URL: http://lindasideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0