Längtan efter ett grönt hus

Kommer ni ihåg Beckers reklamen med det gröna huset? Gick på tv för något/några år sedan.. I alla fall så älskar jag det huset och den färgen! Något liknande drömmer jag att jag, Calle, våra katter och förhoppningsvis kommande barn bor i någon gång i framtiden.

Har suttit och letat efter detta hus på nätet hur länge som helst, jag kom nämligen inte ihåg vilket färgmärke det var som reklamen gällde så det var inte det lättaste! Men nu har jag hittat en bild!

Ta da!

Bild: expressen.se

Däremot hade jag för mig att färgen var starkare och klarare i tv.. ser ganska blek ut här. I min dröm har huset en starkare, lite mörkare grön färg och andra slags fönster.. =)

Vad glad jag är att jag äntligen hittade en bild!

Kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0